Kızlar bugün kontrolde doktoruma bebeğin pozisyonunu sordum normal doğum icin kafasının dönüp dönmediğini kanala girip girmediğini,duruşu tersmiydiki dedi güldü bekle sancılarının gelmesini falan dedi hiçbisey anlamadım şimdi kafası nerde dönmüş mu donmemisse doğum sancım falan geldiğinde nasıl olur🤔🤣