Kızlar merhabalar hayırlı ramazanlar öncelikle ben 6+4 haftalık hamileyim 1 haftadır şiddetli bel ağrım var ve kahverengi akıntım var düşük riskim var zaten öncesinden de 2 düşük hikayem var 5 gün önce gittim hastaneye progestan aspirin verildi fakat bel ağrım ve akıntım geçmiyor bel ağrısı için ne yapabilirim bilemiyorum ama akıntı konusunda daha önce yaşayan var mı bu kadar uzun sürmesi normal mi? Artık mahvoldum ağrıdan ve akıntıdan acile de gitsem muayene edip gönderiyor sadece.