Yazgul02 zaten insanların şu kiloya takıntısı beni öldürecek, kilolu insana sen şunu yapamazsın gibi şeyleri devamlı söylerler neden çünkü kiloluyuz biz bir şey yapamayız. Bebeğinle alaka her şey bide doğuma yakın yapılan çatı muayenesiyle. Normal doğuma hazırsanız ikinizde çokda güzel yaparsın hiç dert etme. Bende kiloluyum mecburi sezeryan olucam yoksa normal doğum olarak ilerliyordu her şey.