Cge_14 ben ilk gebeliğimde kullanmamıştım ama şuan ki gebeliğimde kullanıyorum ilk öğrendiğimden beri başladı doktorum karnımdan vuruyorum havasınıda alıyorum ilk başlarda gerçekten ağlıyordum çocuk gibi ki ben ne iğne ne serum hayatta korkmam aksine severim desem yeri ama bu iğnenin içindeki ilaç felaket yakıyor karnım mosmor ve şişlikler mevcut doktorada söyledim zamanla geçer şişlikler dedi ama acıya alıştım hala bazen zıplattığı oluyor fakat ilk zamanlardaki gibi değilim sadece dahada karnım sertleşince nasıl vurcam karnımdan onu düşünüyorum 😂