Kan pıhtılaşmasini siz anlayamazsınız. Bende de var düşük yapmıştım . Sebebini araştırdılar genetik testinde çıktı. Tekrardan Hamile olduğumu ogrenince iğneye başladık. 22 haftalık olduk çok şükür hala iğneye devam ediyoruz. Şimdiye kadar bir sorun olmadı . Ben karından bazende koldan vuruyorum.