Esra96881 canım susuzluktan cildin aşırı kurumuştur beşki kaşıntı yapıyordur. Onun dışında aklıma bişey gelmedi. Birde yanlış anlama ama ben uzun süre hamama gitmeyince kaşınıyorum . Normal banyoda ne kadar yıkanırsak yıkamalım temizlenmiyoruz doğumdan sonra 40 ından aonra yanı hamama gider bi guzel kese yaparsınız. Yada eşinizdan yardım isteyın banyoda kese yapsın heryerinize sonra ni güzel kremlenin inşallah faydası olur