Kızlar merhaba pazartesi günü için doktorum gün verdi sabah 8 de yatışım olucak Allah nasip ederse normal olucak bu süreç hakkında bilgi verebilicek olan var mı özellikle suni sancı hakkında 2 cm açılmam vardı ve ve bebek kanalda olduğu söyledi baş ölçümü bile alamadı yani