ISILTAN Merhaba Sevgili Anneler … Bebek kıyafet alışverişi için hangi markaları yada mağazaları tercih ediyorsunuz ? Temmuz bebeği için ‘ Temmuz Eylül ’ ayları arasında hangi bedenlerden kaç tane tercih etmem gerek . Tecrübem yok . Alışveriş yapacağım yardımınızı istiyorum :)
prematureannesi_ ISILTAN E bebek , civil , lc Waikiki enucuzbebekmarketi , lolons , minicity , babygross , babymall , kozabebek
ogretmenanne_16 ISILTAN merhabalar lcw hellobaby hm benim şuanlık aldıklarım , yenidoğan 3 set var kalanlarını 3 ay ve üzeri almak mantıklı geldi çekme bebeği sıkma ihtimaline karşı.. Temmuz Eylül arası zıbınlar bizleri götürür inş:) sağlıkla hayırlısıyla gelsin bebelerimiz 🌼
Ikioglusannesi ISILTAN yaz bebeği olacağını ve yaşadığın şehrin iklimini ve evinde klima kullanmani göz önünde bulundurmalısın. Yenidogan 2 takım 03 Ay 10 takım tulum karışık Bunların yanında şapkaları ve eldivenleri olur zaten yazın çok ihtiyaç olmuyor 10 tane askili ve kısa kollu karışık zıbın (Uzun kollu zibin ve iç zibin almana gerek yok) 5 -6 çorapta işini görür takimlarin ayakli alt oluyor genelde Bolca muslin al ağız bezi gibi ihtiyaçları unutma 3-6 Ay içinse artık bebegin için havalar serinlemis olabilir (ekim kasim aralik) 10 takım al Sen yine 3 -6 aylık 7veya 10 tane zibin al kısa kollu olsunlar bi kac tanesi uzun kollu olabilir. 5 veya 6 corap al Yelek al hirka ve mont al tüm kış giyebilecegi mont olsun montunu 1 2 beden büyük alırsan mantikli olur çünkü cocuk içine kiyafetle giyecek Arabanız yoksa otobusle tek başına kendin cikicaksan dışarı astronot mont tavsiyemdir
Koala22 prematureannesi_ enucuzbebekmarketi sitesinden yaptınız mı hiç alışveriş? Ben de ona göre bakacağım.Kalitesi iyi mi acaba ürünlerin ? 😊