Cnsasl Merhaba arkadaşlar sezeryan olucam ve bazıları varis çorabı al diyor bazıları gerek yok diyor bu konu hakkında bilgisi olan paylaşabilirmi
Bebekdelisi Cnsasl hastane verıyor canım benım oyle oldu 2 geneldı giymedim ama son epiduraldi giydirdiler
Esayser Cnsasl Hastanede verdiler banada 10 gün kullandım şişi ödemi engelliyor kan akışını dengeliyor dedi hemşire
Deletedmom_106 Cnsasl sezaryen de deilde saframı aldıktan sonra giydirmişlerdi yoğun bakımda. Üşüdüğüm için die düşündüm sebebi var mı acaba 😄
MeltemEA 14 gün oldu sezeryan olalı,ben ameliyattan önce hastanede giydim,ameliyatta bile vardı sanırım odaya geldiğimde duruyordu çünkü,spinal oldum bu arada