Bahriye23 Hafta sonrasında hamile pilatesine başlamayı düşünüyorum sizler ne düşünüyorsunuz giden var mı ?
Ozgekilic_ Bahriye23 bende surda bekleyeyım yorumları kararsızım korkuyorum yanlış hareket yapıp zarar verırım felan diye 😅
selinkaradag Hafta sonrası doktorunuz onay verdiği taktirde baslayabiliyorsunuz benimki 20. Haftadan itibaren onay verdi şuan 37 haftalığım fizyoterapist eşliğinde birebir yapıyorum pilatesi. Hiç ödemim olmadı, agirlastikca ortaya çıkan vücut ağrılarına, kramplara çok iyi geliyor. Profesyonel biri eşliğinde yaptığınız taktirde herhangi bir sorun yasamazsiniz. Zaten hamile olduğunuz için bebisin sağlığını riske atacak hiçbir şey yaptirmiyorlar.