Bta Kuyruk sokumu agrisi yasiyorm resmen yuruyemiyorm sert yere oturdum ond sonra oldu sanki yoksa doğum belirtisi falanmi dogurcakmiym 36+6haftalgm daha
Shine13 Bta bende de var 16. Haftadan beri 36.haftadayız hala var doktor günde 2 kez magnezyum kullan dedi
Denizkaramuk Bta benim de 1 aydır var otururken ayrı kalkarken ayrı ölüyorum doktorum normal olduğunu söylüyor. Gebelikte ağırlık kimilerine dize kimilerine kuyruk sokumuna binermiş benim de kuyruk sokumuma bindi işte dizlerimde hiçbişey yok
Bta Shine13 ay resmen adım atamıyorum o derece bicak gibi saplanio dedm heralde dogurcam artk :) korktm