Aysshenur 38+3 gebeliğim mevcut. Şu an kasığımda ağrı ve vajinamda batma var. Normal şartlarda 1,5 saat yürürdüm. Bugün 15 dk zor dayandım. Bunun sebebi doğum başlangıcı olabilir mi?
busract68 Aysshenur ya şu an aynı aşrı bende de var 36+2 25 dk oldu geçmiyor neden acaba doğum sancısı falan değildir umarım
Mizalya33 Rahim kendini hazırlıyor olabilir doğum sancın gelmemiştir bence daha 38+7yim benimde öyle ara ara oluyor
Aysshenur Mizalya33 bu zamana kadar hiç olmamıştı. Bayadır olsun diye yapmadığım kalmamıştı😀 ağrı olunca da bi garip duygu oldu
Aysshenur busract68 yani doğum sancısı böyle değildir. Muhtemel vücut hazırlık yapıyor. Yalancı sancılar olabilir
busract68 Aysshenur doğum sancımmış canım benimkisi gitgide artınca hastaneye geldim yatış yapıldı 36+3 olduk bugün ciğer geliştirici yapıldı umarım sağlıkla gelir dua edin bana nolur🙏🥹
Aysshenur busract68 yaaa hadi hayırlısı. Bi avazda inşallah. Çok da küçük değil yavrun. İnşallah sağlıkla al kucağına. Bizi haberdar et
busract68 Seheeer doğum yaptı Zeynep_Krhsn Aysshenur Doğum yaptım kızlar 36+2de sancılarım başladı saat akşam 10 gibi doktorumla görüştüm ve hemen hastaneye nst çektirmeye çağırdı ilk nst de sancılar düzensiz ve düşüktü açıklık kontrolü yapıldı çok az vardı iki saat gözlem altında kal artarsa mecbur doğumu başlatacağız dedi ve sancılar düzenli olarak arttı son kilosu 2800dü bir doz ciğer geliştirici yapıp bekleyelim dedi doğum şekli olarak zaten sezaryen istiyordum sabah 6buçukta sezaryana alındım çok şükür kızım sağlıkla geldi 3120 gr 49 cm doğdu maşallah 🧿