Gebelik şekerim çıktı, 1 hafta diyet ve ölçüm yaptım , aslında çoğunluğu 140 altındaydı ama dengesizdi yani biri 117 diğeri 138 falan..
Neyse yarın insüline başlıyorum , 1 hafta kullanıcam ve en düşük doz.
Bebeğin sıvısı hala fazla, ne kadar süreçte su azalıyor bu azap ne kadar sürecek bunu merak ediyorum , süreçten geçen fikri olan ? Teşekkürler 💜🌸