Minisanne12 ilk dogumumda sancimi evde çeken biri olarak yorum yapayım.kontrole gitmistim o gün ilk kez nstye bağlandım sandım 40larda çıkmıştı. Doktoruma sorduğumda tam olarak gün veremiyorum ama hazırlıklı ol dedi.ama bebek kanala zaten girmiş aynı günün gecesi sancim tuttu sabah 7de doğuma girdigimde bebeğin başı görünüyordu 7 dk da dogumum gerceklesti🧿🧿kontrole o gün gorumcemle gtmistim hatta giderken her an doguracakmisim gibi hissediyorum demiştim. Rahminizde bir ağırlık hissediyorsunuz.hemde öyle bir hissediyorsunuz ki inanın anlamamaniz mümkün değil. Smdi aynı heyecanla kızımızı bekliyoruz. Herkese hayırlı kolay doğumlar nasip olur inşallah 🫶