Mertinannesi0690 Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı devlet hastanesine gidiyorum 41e kadar gelmezse suni veririz dediler doğum için önerilerinizi bekliyorum artık doğurmak istiyorum😊
Kayaozge Mertinannesi0690 Bende devlet takipliyim bana da aynısını dediler ve 40.ncı haftama girdim hala ne gelen var ne giden kendi sancılarımla doğurmak istiyorum suniden biraz korkuyorum 😧