UmutsuzPolyanna Melekler12 benim devamlı her yeri sert olurdu hiç sıkıntı etmedim bana normal gibi geliyor 😅
Dilaraanl Melekler12 aynı haftadayız canım benim de sağ tarafım sola göre şiş🥰 bebeğin kafası orda dedi doktorum, sev annesi korkma❤️
Liliales Melekler12 normaal bebiş olduğu için sert. Bir de yorulduğunuz günlerde ekstra sert olabilir o da normal 😊
Dilaraanl Melekler12 ahahah😂😂 ben de sezeryan istiyorum yavrum normalden çok tırsıyorum gerçi sezeryandan da tırsıyorum ama daha az 😂 haziranın ortasında normal doğum olacaksa benim haziran başı mı olcak 😂
iremasmahan06 Melekler12 34+4 deyiz daima karnim sert ilerleyen haftalarda daha da sertlesiyor artik kemikleri bile batiyor o yuzden korkma normal canım