Lavina dun aksamdan beri adet sancisi bi agri var karnimda ve belimde ama oyle cok abrti degil yani sizin nasildi sanciniz gunduz biraz gecti aksama dogru yine başladı ikinci dogumum olacak ama ilkinde hic samcim yoktu ve suni samciyla dogurdum o yuzden bilmiyorum nasil başladığını sancınin benimd3 dogumum yakanmi da boyle agri oldu acaba