MerveMiraSylr 1 cm açılma var nst de sancı da çıktı 37+4 haftalık gebeyim suni sancıya gerek Yok dedi Doktorum bebeğin kafası çok aşagıda inmiş iyce ultrasonda görünmüyor bile sancımın artmasını bekliyorum ama ne suyum geliyor ne sancım artıyor çok heyecanlıyım benim gibi olan var mı bu arada 13 gündür bebekde bende kilo almamışım 2800 kg bebeğim kilo alımı durmuş
nurrrrrr MerveMiraSylr canım benimde 38 +1 haftalık bebeğim . 2.800 gr . kilo alımı durmuş. pazartesi günü gitmiştim en son yine aynı kilodaydi ..bugün gittim yin3 aynı kiloda.