Benim ilk doğumumda kızım dönmediği için sezeryan olmuştu, iyiki de sezeryan olmuş çok memnun kalmıştım(Zeynep kamilde birde) , 38*5 te 3.100 gram doğdu, şuan 9 yaşında , 31 haftalık hamileyim Buda max 3.300 doğacak gibi sağlıklı olsunlarda 3 kg da öyle küçük değil yani hiç strese gitmeyin.