Mnkmuczem ayy çok sevindim hayırlısı olsun bende aynı sizin durumuzdayım 7+5 haftalık gebeyim Pazartesi bi doktora gittim bebek Yok Çarşamba kürtaj edelim dedi daha sonra başka bi doktora gittim oda geç döllenme olmuş 1 hafta geriden geliyor 6 haftalık şuan beklemen lazım dedi bugünde başka bi doktordan randevu almıştım ona gideceğim ama içim içime sığmıyor kalbim sıkışıyor kötü bşey duyacağım diye 😐