İyi akşamlar, 23 haftalık hamileyim ilk 18 hafta prenses gibiydim 😀 ne ağrı ne mide bulantısı hiç bir şey yoktu karnım çıkmasa hamile olduğumdan bile şüpheliydim 18 haftadan sonra aşırı kasık ağrısı yaşamaya başladım vajinal mantar var doktora gittim kaç kere fitil kullandım antibiyotik kullandım en son bir yıkama jeli verdi ama yok hiç bir faydasını göremedim lavaboda sirkeli su ile yıkanıyorum, iç çamasırımı ütülüyorum sürekli değiştiriyorum ama kurtulamadım bir türlü birde sabah içtiğim kan ilacı aşırı derece mide bulantısı yapıyor gyno ferro sanol kullanıyorum onu sabah aç karına değil de yemekten 2 saat sonra içsem olur mu acaba? Dün doktora gittim soracaktm ama doktor yokmuş başkası baktı oda pek istekli bakmadığı için soramadım 🤷♀️