Kızlar merhaba daha öncede yazmıştım cevap veren olmamıştı ben doğuştan işitme engelliyim >!çok geç fark ettim ve şuan işitme cihazı kullanıyorum iki kulağa eşim işitme sorunu yok ailede tek bende var eşimin ailesinde de iyi bir sorun teşkil eder mi bebeğime 10 + 4 üz bilgisi olan var mı ve eşimden bu konu hakkında çekiniyorum sizinle paylaşmak istedim 🙏🏼