Arkadaşlar merhaba 34 haftalık hamileyim geceleri ne kadar dikkat etsemde kendimi düz yatarken buluyorum bi uyanıyorum resmen düz yatıyorum korkuyorum acaba geceleri hep bölemi yatıyorum diye elimde olmadan vicdana azabı çekiyorum bi öneriniz varmı böle olan varmı bebeğe bişi olurmu düz yatınca