sedaashn Çok geçmiş olsun, benim de 11. haftada kesenin üstünde kanama alanı oluşmuştu. Hatta kanamam oldu çok ,öyle öğrendim,”. Doktorun verdiği iğne ve fitilleri düzenli kullandım, ağır kaldırmadım, kendimi yoracak işler yapmadım sürekli evdeydim, çok kısa sürede geçti. Moralinizi bozmayın, Bebeğiniz sağlıklıysa inşallah, zaten bebek büyüdükçe o kanama alanını küçültecek, bana doktor böyle demişti.