Anne adayı olarak cevaplicam , hangi ilde yaşadığınıza bağlı bence.Evdeki oda sıcaklığını zaten sürekli olarak ayarlamak zorundayız.Dışarda da sıcakta neden üşüsün :) aksine sıcak hasta eder derler hatta.. pişik olur , isilik olur.Benim doğumumda Temmuzda sadece hırka alıyorum serin olursa giydiririm diye 🙏🏼