Nesedmrer Gebeliğimin 3. Ayındayim büyük olan karnım sanki küçülmeye başladı neden olur böyle yaşayan var mı bebeğim mi gelişmiyor yoksa Allah korusun bişey mi oldu randevum var Perşembe ye ama o zaman kadar içim rahat etsin istiyorum 🥺
1prensannesiiiii Nesedmrer sana öyle geliyordur canım korkma bende 37 haftamdayim bazen bi bakıyorum küçük gibi bi bakıyorum koskocaman geliyor normaldir açken tokken bile farkediyor😊
1prensannesiiiii Nesedmrer daha çok erken göbeğinin belli olması için zaten için rahat etsin yinede sor doktoruna tabi😊
Nesedmrer 1prensannesiiiii çok teşekkür ederim içime su serptin gerçekten rabbim seninde sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰
Sahnedekimadam Canım zaten 3 aylıkta karnımız öyle hemen şişmez olanda gaz oluyor zaten , bebişin daha minicik , iç karnımız da var 😊 gelişiminde sorun yoktur yani