Bu göbek meselesinde çıktı diyenlere saldırrannlaarra ayar oluyorum ya. İç karın ile alakalı bir durum kimisinin iç karnı çok geniştir ddışarıdan yüksek haftalarda bile belli olmaz kimisinin de iç karnı yoktur göbeği.çıkaar. Zorunuz ne yani hemen gazdır filan ben oğlumda karnım erkendenn çıktı bu gebeliğim de de 3.aya girdik çıkmaya başladı kilo da almadım kendimi de biliyorum rahat bırakın insanları