tkgziremmy06 16+3 haftalık gebeyim yüzüm ve saç derimde şiddetli kaşıntı var resmen yırtacak kadar biraz ellerimde de var randevu bulamıyorum arkadaşlar yaşayan var mi şikayetlerimi nasıl hafifletebilirim cok kötü durumdayım
Ela344 tkgziremmy06 canım bir acile git istersen bende hamileyken kaşıntı vardı doktoruma gözüktüm hamilelikte kaşıntı iyi bir şey değilmiş krem verdi geçmezse doğumun gerçekleşecek dedi ( 36+3) o zaman çok şükür geçmişti 🙏🏻 bi gözük derim geçmiş olsun 🙏🏻
Edaduzgun-1 Ela344 27+4 bende daha öncesinde arada olan kaşıntı iki akşamdır beni uyutmuyor karın bölgeden başlıyor diz kapağıma kadar kaşınıyorum artık uyuyamıyorum ikş gündür