33+3 haftalık hamileyim 35 haftalık olduğumuz da ilk nst’ye gireceğim ama nedense korkuyorum 😨 nedeninide bilmiyorum 🤷🏼♀️ belkide nst ne olduğunu bilmediğim içindir 🙃 arkadaşlar nelere bakıyorlar bide bu korku bende ablam yüzümden kaldı ablamda hamileyken yüksek tansiyon vardı tansiyonu yüzünden doğuma almışlardı bide protein kaçağı vardı nst denilince aklıma ablam geliyor nasıl yenecem bu korkuyu😔