Gizemmmmmsu Doktora kontrole gittiğimde sekiz haftalık olması gerekirken altı haftalık gözüktüğünü öğrendim bu durumda olan var mı normal mi
Feslo Bugün kontrole gittiğimde 6+3 olduğunu öğrendim. Normalde 7+3 çıkıyor regl tarihime göre. Kalp atışını da duyduk sadece geç gebelik olduğunu sorun olmadığını söyledi doktor.