Papatyaa_01 bı kez yapılıyor ya bende sezeryan doğum yaptım aynen bana saç kurutma makinesiyle kurut dedi bı kez kurttum sonra da havluyla peceteyle yaptım bide normalden daha az banyo yaptım ben ister istemez korktum su falan toplar iltihap olurr diye haftada iki defa banyo yapıyordum 40 çıkana kadar bide kayın validem yaptirmiyordu banyo soğukların falan hasta olursun su bu ki haklı bence çünkü Ocak ayında sobalı evde yaşıyordum 🌺