YaseminCanCicek21 Bugün kontrolden geldim geçen ay doğum pozisyonuna girdiğini söylemişti doktor bu ayda dönmüş kafası yukarda dedi 36 haftalık olduk umarım döner tekrar 😔😔
1fatooss YaseminCanCicek21 canınızı sıkmayın son dakika dönen bebekler bile var inşallah en kısa zamanda döner ☺️
MayisR YaseminCanCicek21 bende şimdi bununla ilgili başlık arıyordum. Benim kızda baş aşağıydı ama sanki yan pozisyon almış gibi hissediyorum karnım sertleşince hem sağda hem solda top gibi bir şey ele geliyor önceden bir tane olurdu poposu derdim bura ama şimdi iki tane 🫤
imos4343 YaseminCanCicek21 Döner merak etmeyin benim 37 de döndü bebişim 36 da makat geliş olmuş demisti 😊 secde pozisyonunda durdum genelde hep tavsiye ederim
Cey53 YaseminCanCicek21 inşallah dönerler bakalım, bugün progestan başladık karnımda sertlik oluyordu kafasını oyle ittiiriyor ki sanki kaburgalarimi kıracak beyfendi 🙉
Arzubyrm1 YaseminCanCicek21 yaa bak yaramaza 🥰 ins tekrar döner minik sıkmayın canınızı daha gününüz vardır umarım
YaseminCanCicek21 Arzubyrm1 inşallah canım doktor 5 saat sonrada dönebilir 5 hafta sonrada dönebilir paşa gönlü nasıl isterse beklicez dedi🤷🏼♀️❤️