Bu kafa karışıklığı beni öldürecek
Ben hamile kalmadan önce öyle dogumdan sonra şekerim var mı tokmu baktırmadım ama hamile kaldıgımda doktor saglık oxagı aclık şeker bakmış 125
Sonra end gittim açlık 77 tokluk 98 ha1bc 5.29
Bana şeker hastası veya değilsin demediler
Sonra kadın sofumcu dün kan aldırdı rutin onda açlık 98 ben şeker hastası mıyım değilmiyim bilmiyorum nasıl anlaşılacak ne olacak ben nasıl ilerleyecegim