Merhaba herkese, bu hastanede normal doğum yapacağım inşallah. Hekim olarak nöbetçi kim varsa o geliyor. Gündüzse Nagihan hn olacak. Doğum yapanlara sormak istediğim hastanenin tanıdığı imkanlar odası,yemeği, anneye bebeğe verilen şeyler örneğin bebek bezi veriliyor mu anneye dus için bornoz veriliyor mu lohusa şerbeti veriliyor bazı yerlerde vs. Teşekkür ederim şimdiden🫶🏻