SelmaDalAlper ben oda yaptm buyuyen besik takimi aldm
Ve yaninda baby nest ve anne yani e bebekden anakucagi aldm ve babynesti gündüz anne yanini gece kullaniyorum ve acayip kullanisli tavsiye ederm
Gunduzleride bazen babynestine birakup kendi besigine birakiyorum odasında yatiyor 😊