Minikkoalam11 fiyatlar değişmiş. Ebru hanıma gidiyordum banada çok önermişlerdi. Aşırı güleryüzlü hoş sohbetti kendisi :) elimde gire biliyordu kızımızı görmek için 🥲 lakin… Kendisi beni 32.haftada doğuracaksın diyerek korkuttu, suyun az, çocuğun burnu çirkin, aşırı zayıf… Ciğer geliştirici verdi 2 doz aynı anda. Ağrın olursa sızın olursa gel dedi. Ertesi gün korkup Ümraniye Eğitim Araştırma Hastanesine gittik. Oradaki doktor her şeyin normal olduğunu söyledi. Sonra kullandığım ilaçları sordu. Sezeryan olacaksın galiba gibi bir şey dedi. Dedim hayır vajinal doğum istiyorum. Bana dediği tek şey o zaman şu ilacı niye kullanıyorsun. Sonra bıraktım. Bu arada kızım 41+4 de doğdu. Yani bilmiyorum. Benim yanımda 36 haftalık bir kadınıda pelin mi helin mi ne varmış o eğitim araştırmaya kovalamış, çocuğun kalbi delik vesaire ben bakamam diye yanımda nst deydi. Burda bir sorun görmediler detaylıda buraya geçtim zaten bakmam dedi demişti.