Dicle Kızlar 39 haftam bitiyo pazartesi ama belirti yok sancı yok napcaz 40 son doktorum alcak sezeryana
aysecakir Dicle ben sizin gibi son haftalarımda değilim ama suni sancı verip Doğum başlatılamaz mı acaba ? Sezeryandansa normal Doğum sizin için çok daha iyi olur, inşallah sağlıkla kucağınıxa gelsin yavrunuz