Merhaba anneler benim sat 13 mart yumurtlama olduğunu anlamıştım vücut durumundan değerlendirdim tarih tutmadım programa göre 15 nisan bat muhtemelen yumurtlama üzerinden bir hafta geçti bir çocuğum var aşırı cocuk istemi yok belki geç olur diye bu ay başladık ama benim yumurtlama sonrasi dinmeyen kasik ağrım var ve iki gündür ilk defa göğüs ağrım sızlamam başladı tıpkı ergen iken göğüsler buyur ağrı olur ya o şekilde yani ağrı var acaba testte ciksr mi erkenden öğrenmem gerek igneye başlamam gerek ilk çocuğunda doğumdan 10 gün sonraya kadar iğne kullandım bundada kullanacağım düşük olmasın diye fikriniz nedir? Teşekkürler