fizikcianne bugün devlet e gittim beta bugün de 645 çıktı dünden bugüne düşmüştü kanama vs de olmadı doktor başka yerde yapmışsınız olabılır neden düştüğüne bakmak gerekiyor dedi kese gördü alttan muayene etti şuan bısey demek için çok etken dedı dış gebelik gibi durmuyor takıp edılmesı gerekiyor dedi bi kese var oluşabilirde düşebilirde dış gebeligede dönebilir net bişey diyemiyorum dedi 2 gün sonra sabah tekrar kan ıstedı değer düşüyor mu nasıl ona bakılcak dün 1164 du dün öğlenden bugune bu kadar düşer mı