Kızlar 23 haftamdayım iki gündür adet ağrısı gibi ağrılarım olup geçiyor daha öncede 16 haftamda olmuştu sanırım sorun yoktu ama yinede çok korkuyorum tüp bebek gebeliği olunca fazla pinpirikleniyorum normal mi acaba bu birde hiç kilo almadım bu haftama kadar ve karnımda hiç çıkmadı herkes çok şaşırıyor ve kimse maşallah demiyor arkadaşımda nazara geliyorsun 5 aylık hamile olduğunu söyleme soranlara dedi kafam karıştı çok inanmam çünkü böyle şeylere ama gerçekten kime söylesem sonraki gün ağrılarım oluyor tesadüf mü acaba