Hiç duymamıştım. Ben kelle paça sucuk her seyden canım istedikçe yedim.Bence abartmadığınız sürece sorun olmaz. Şöyle bi bilgiye denk geldim ; Dr. Zühre Kaya, “Kadınların hamilelik döneminde fazla bakla tüketmesi sonucu bebek sarılık hastalığıyla doğabilir ya da doğumdan 2-3 gün sonra sarılık ortaya çıkabilir. Ayrıca bakla polenlerinin solunması yada süt veren annenin bakla yemesi de bebekte klinik bulgulara neden olabilir.