Bereninannesi kolik değil Allah’a şükür bebeğim ama sürekli meme meme meme 😆 bazen sağıp veriyorum koca biberonu yine de istiyor bizim oğlan yalanci emzik olarak kullanıyor beni 😅 kidste hesap açmadım sadece takip ediyorum gününü yazanları bebeğim 😍 sağlıkla büyüsünler inşaAllah canımın içi 💗💙 biz de dün çocuk doktoruna gitmiştik kalbinde üfürüm var kardiyolojiye baktırın dedi eve gelene kadar ağladım ama bebekken bende de olmuş kapanmış delik okuduğum şeyler biraz rahatlattı beni ama havalar ısınsın kontrole goturcem duanı eksik etme balım😞 inşaAllah yanlış duymuştur 😞 genellikle 6. Ayda kapanirmis bebeklerde