Sakaryali54 Aynen herkesin bebeği kendine yaşadığı da kendine senin gibi benciller doğup uyku düzeni olmadığında da karnında ki haline şükreder hadi şimdi
DOğsun diye ısrar edecem diyorsun doğduktan sonra da uyumayınca diş çıkarırken hastalığında ne diye dua edeceksin çok merak ediyorum o zaman nasıl kurtulmayı planlayacaksın acaba bebeğinden neyse hadi işine bak git doktoruna yalvar kurtar beni bu çocuktan diye doğurtta bu sefer de başka bencillikler yapım diye