Aysehsdmr Sevdauzuns Defne ismini bende düşünüyordum ama kökeni Yunan kökeni olunca bide anlamında çok belirsizlik var vazgeçtik. Miray güzel bence düşünürseniz ☺️
ezgi95demir hepsi çok güzel🥰 fakat anlamlarına bakarsak Miray erkek ismiymiş mesela. Mir bey demekmiş. Defne yunan metolojisinde tanrıçayla ilgili birşeydi, o yüzden pek sevemedim. Eylül de güzel ama Eylül ayında doğarsa bence🙈 Ece ve Aslı dan yana oyum🌸
Gulayyy_ ezgi95demir kızımın ismi miray hocaya da sordum koymadan önce ama erkek ismi oldugunu ilk defa duyuyorum
Virgohome Kız ismi bende bulamıyorum dogurcam neredeyse hala isim bulmak çok zor kız olunca bi özeniyor insan en güzeli en özeli olsun diye eylüle bastım şu aralar kulağa hoş geliyor bide benim doğduğum ay bilmiyorum yaa ama Eylül güzel defne çok var diğerleri çok var yaa hep duyuyorum
ezgi95demir Gulayyy_ benimde cevremde miray adinda kiz tanidiklarim var ama bir sayfada öyle okudum tabi ne kadar dogru bilemem. yoksa cok güzel bir isim🥰
Tubadzdg Ben Ahsen liya düşünüyorum anlam olarakta en güzel yaratılmış olan ve sabrın en güzeli olarak geçiyor ama eşim Ece ya da ayliz istiyor hala karar veremedik tabi 😂