cevriye35_ Bebeğim 12+5 de doktorum öne geçmis 12+6 ultrasonda dedi şuanda bir gün önde bişey olmaz ama bu gitgide öne geçer mi ben biraz tereddüt ettim sorun yaşadınız mı ?
Babyykmz cevriye35_ ben 11+4te gittim bebegim 12+5 olarak ilerde gozukuyordu doktorum 1 hafta onde veya geride olmasi sorun teskil etmiyor dedi
Deletedmom_116 cevriye35_ 15 gün öndeyiz 😂😂ve bir aydır beni Surunduruyo erken gelmee niyetlendi falan ama bir günden falan nolcak takma
btllsk cevriye35_ Başta önde giden hep öyle devam ediyor 🙈 33+5 haftalığız iki hafta önde dedi doktor en başından beri böyle ve hesaplarken kafa karışıyor doktor tam gününü söylüyor ama uygulamalardan takip edemiyorsun 🙈 ama önde olmasıda güzel tabi 🥰
Eliffcyhn cevriye35_ bende bir hafta önde demişti 2 hafta ileri yada geri olmasını normal karşılıyor doktorlar
cevriye35_ Deletedmom_116 Yok şuan için önemli değil son haftalarda çok ilerlerse iri bebekler normal doğmuyor ondan biraz korktum ilk bebeğim normal oldu bu da hayırlısı bakalım 😅😅
6147 Deletedmom_116 Bu yorum ben 😂 daha 22+3 ultrasonda 23+5 kafası aşağıda ve yerinde durmayan bir kızım olacak yandım ben 🥴
Deletedmom_116 cevriye35_ Bakalim biz Napcaz aceleci takılıyoruz 😂😂Ama beklesin az daha bı aycik kadar beklese yeter,😂
ElaytA cevriye35_ oglum 2 hafta önden gidiyordu. 3990 doğdu hep iri dediler ama Normal doğurdum valla geleceği varsa normal yoldan geliyor zaten 🤗
cevriye35_ btllsk Gebelik şekeri riskini arttırıyormus sanırım önde olması umarım öyle bişey çıkmaz sağlıklı olsunlarda iyimi kötü mü bilmem artık yapcak bişey yok 😅
btllsk cevriye35_ Bende çıkmadı çok şükür birazda genetik diye düşünüyorum ben yaa sülalede irilik varsa bebekte istem dışı iri oluyor sanki 🙈😂🙈
Ftm124 cevriye35_ bir gün önde mi😅😅 milletin 2 hafta önde gidiyor matematik değil ki bu makine yanlış ölçmüşğtr bide onlar yaklaşık değer zaten
cevriye35_ Ftm124 Bir gün önde olmasını dert etmedim zaten hanımefendi dikkatli okursanız ileride ilerler mi diye endişelendiğimi yazdım bilmediğim için bi sorun oluyormu diye
btllsk selinsmother 31+0 da gittim en son canım 2.100 gr dı haftaua randevu kaç kilo oldu bilmiyorum daha 🙈
Yagmurcmn cevriye35_ 38+5 im kızım olacak en başından bu yana 1 hafta önde gidiyor doğumda olmadı bir aıkıntıda yok çok şükür canım takma kafana