Kızlar bugün 39+0 dayım sabah saat 11 buçuk civarı nişanım geldi saat 1 civarı sancılarım başladı hastaneye gittim doktor bana daha yeni açılmaya başlamışsın sancin ve kasılman var ama sana yatış verirsem suni sanci alırsın dedi kendi sancilarin kasilmalarin iyi eve git sancını takip et kendi sancinla gelmen daha iyi dedi siz ne düşünüyorsunuz bu durumla karşılaşan varmi