xzxzxzxzxz 2-3 gündür bebeğimin hareketlerini az hissediyorum ve burada öyle şeyler okuyorum ki korkuyorum bazen. İş de yapıyorum ama çok yorucu değil yani dinlenerek hareket ediyor ama bazen ve az sizce normalmidir
Deletedmom_116 xzxzxzxzxz Normal bazen delip cikcak sanki bazen de sakın kendisi durteleyerek hissediyorum😂
sburcu41 Bebek büyüdüğü ve alanı daraldığı için azalma olabiliyor benim de oldu. Burada süreye ve duruma dikkat etmek lazım. 2-3 saat hiç hareket hissetmezseniz bişeyler yiyip sola yatin. Karanlık ve sessiz bir yer daha iyi odaklanmayi sağlar.