Melikeee35 Selam kızla benim 3. Denemem transfer sonrası 6.günüm bugün ve dün şükürler olsun ki bebeğim olacağını öğrendim benim gibi erken yaptırıp öğrenen var mı
Oznr Melikeee35 baya erken döllenmiş 😀 benim de 3.gun embriyosu 10. Gün cikti silik. 7. gun yapmıştım cikmamisti.
Tupbebegimm1 Melikeee35 evet 5. Gündü. 9. Gün kan tahlilinden 2 gün sonra tekrarladım sonra kalp atışı icin gün verdiler
Mkk Bende dayanamayıp 5.gün idrar testi yapmştım çok silik bi çizgi çıkmıştı daha sonra 9.gün kan verdm vee hamileydim 🤗 şimdi 30 haftalığız çok şükür Allah isteyen herkese nasip etsin
Melikeee35 Benim 5.gün embriyosuydu canım biraz araştırdım 5.gün embriyosu 5 ve 7 günde belli oluyor yazıyordu bende test yaptım ona güvenecektim çıktı çok şükür.