Ozgeederin Merhaba kızlar sabah sezeryan oldum solunum sıkıntısı olmuş bebekte küveze aldılar yardım edin 😰
seymaybars2 Ozgeederin ilk oğlumda normal doğum yaptm solunum skntisi yaşadı 4 gün solunum destek aldı sonra eve çıktık korkmayn evet annekik dayalmiyo biliyorum ama hiç bir skntisi olmuyoe
Slaedz 34+4 doğum yaptım ikizlerimi küveze aldılar 10 gün yoğun bakımda kaldılar biri solunuma bağlıydı çok şükür 10 günün sonunda sağlıkla evimize kavuştuk sadece sabır gerekiyor birde bol bol sütünüz