Gazdır gaz ahahaha🤣🤣 burda Bi hanımefendi post açmıştı 9 haftaligim ama bebeğin tekmelerini hissediyorum. Ben ve eşim iriyiz uzun boylu ve Rus kokeninden geliyoruz bebegimde iri uzun boylu o yüzden hareketlerini erken hissediyorum diye sacmalamisti 🤣 Bi ton linç yemişti. Başlığı görünce o post aklıma geldi 🤪